سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل نوشته ها
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
شنبه 86 آبان 26 ساعت 11:54 صبحوبلاگ

سلام ‏‏‏‏دوستان

چند روز پیش برای یکی از درس هام قرار شد در باره  مطلبی به دلخواه ، هر کسی که در مورد  موضوعی که دوست داره بیاد و ارائه بده که من هم در مورد وبلاگ که فکر کنم تقریبا همه دربارش اطلاع دارند ارائه بدم . بعد از اینکه من ارئه دادم و کارم تموم شد فکر می کردم الان که بچه ها سوالهای فنی بکنن ولی این طور نبود ، یه چیزی می گم شاید باورتون نشه خیلی از دانشجوها کامپیوتر که حداقلش تو اون کلاس بودن در باره وبلاگ چیزی نمی دونستن یا به خودشون این زحمت رو نمی دن که حتی در بارش بدونند وای باورتون نمی شه کلاس بهم ریخت اخر هم استاد برگشت گفت که همه باید ادرس وبلاگ هاشون رو برای من ایمیل کنن. این حرف استاد باعث شد که همه بچه ها از دست من شاکی بشن همه کلاس صداشون در اومده بود البته کسایی هم که جرعت این رو نداشتن به خودم بگن پشت سرم کلی بدو بیراه بگن .

ولی از یک جهت خوب شد من تا این حد فکر نمی کردم که بچه های کامپیوتر انقدر تنبل باشن یا اینکه خودشون رو به تنبلی بزنن نمی خوام به بچه های کامپیوتر توهین کنم نه ولی این یک واقعیته باید بچه های ما به خودشون بیان و از موقعیت هاشون خوب استفاده کنن البته به خودم هم می گم .

یک نکته ای دیگه هم که باید بگم اینه که خیلی از بچه های کامپیوتر فکر می کنن این جور چیز های وقت تلف کردنه و در اینده به دردشون نمی خوره پس برای چی باید یاد بگیرن .ولی فکر این رو نمی کنن که خیلی ها دارن تلاش خودشون رو می کنن تا شهروند الکترونیک داشته باشن تا بتونن به اهداف بزرگترشون برسن که این اهداف نه تنها برای خودشون مفیده بلکه برای بقیه دوستان هم این طور خواهد بود

و یک نکته قابل توجه هم برای بچه های کامپیوتر قرار شده یکسری کلاسهای آموزش وبلاگ توی دانشگاه بزاریم که من به همه بچه ها توصیه می کنم که حتما شرکت کنن .


متن فوق توسط: سعیده عسگری نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
دل نوشته ها
سعیده عسگری
فهرست موضوعی یادداشت ها
اطلاعات عمومی[15] . شعر[4] . برنامع نویسی[3] . تصاویر[3] .
لوگوی من
دل نوشته ها
لوگوی دوستان من






اشتراک در خبرنامه